Pages

December 31, 2006

The Last Day of 2006

ဘယ္လိုလူမွ ေကာင္းတာေတြၾကီး အၿမဲ မၾကံဳေတြႏိုင္သလို ၊ ဆိုးတာေတြၾကီးပဲလည္း အၿမဲတမ္း ၾကံဳေတြေန ့ ရမယ္လို ့ ကၽြန္မ မထင္မိ ပါဘူး။ ဒီ ၿပီးဆံုးေတာ့မယ့္ ၂၀၀၆ မွာ .. ကၽြန္မ ဘာေတြ ေတြ ့ၾကံဳခဲ့ရသလဲ.. အေကာင္းေတြေရာ၊ အဆိုးေတြပါ ၾကံဳေတြခဲ့ရ ပါတယ္.. ေျပာင္းလဲမွု ့ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ၾကံဳေတြ ့ခဲ့ရပါတယ္။ အဲ့ဒီေျပာင္းလဲမွု ့ေတြဟာလည္း၊ ေကာင္းေသာ ေျပာင္းလဲမွု ့မ်ားလို ့ ကၽြန္မ ယံုၾကည္မိပါတယ္္။

တကယ္ေတာ့ ျဖစ္လာသမွ် အေၾကာင္းအရာေတြကို ဒီဟာက ေကာင္းလို ့ ငါလက္ခံမယ္၊ ဒါကေတာ့ ဆိုးလို ့ ငါလက္မခံခ်င္ဘူးဆိုၿပီး ေရြခ်ယ္ခြင့္ ကၽြန္မတို ့မွာမွ မရွိၾကတာ။ ဒီေတာ့ ျဖစ္သမွ်ကို လက္ခံ၊ ေနာင္ျဖစ္လာမယ္ ကိစၥေတြမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားဖို ့သာ လို အပ္တာပါ။ ဒီေတာ့ ၂၀၀၆ မွာ ျဖစ္သမွ် အေကာင္း၊ အဆိုး မွန္သမွ်ကို ေရွာင္လႊဲမရ၊ ကၽြန္မ လက္ခံရတယ္။ အဲ့ဒီ ႀကံဳေတြခဲ့သမွ် အဆိုးေတြစီက သင္ခန္းစာယူ၊ ေကာင္းတာေတြ စီက အားအင္ေတြယူၿပီး ေနာက္ လာမယ္ ၂၀၀၇ မွာ အေကာင္းဆံုးေတြ ျဖစ္ေအာင္ ဆက္ၾကိဳးစားရ ပါဦးမယ္။

၂၀၀၆ မွာ ထူးထူးျခားျခား မွတ္မိေနမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြကေတာ့..
သူငယ္ခ်င္း အသစ္တခ်ိဳ ့ရခဲ့တယ္..
ဒီႏွစ္ထဲ ရန္ကုန္မျပန္ျဖစ္ေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ့ မိဘႏွစ္ေယာက္လံုးနဲ ့ ေတြ ့ရၿပီး ရက္အေတာ္ၾကာၾကာ တူတူေနခဲ့ရတယ္္..
၂၀၀၆ ေဖေဖၚ၀ါရီမွ စတင္ခဲ့တဲ့ ဒီဘေလာခ့္နဲ ့ ေနးတစ္ဖိုရမ္ကေန တဆင့္ သူငယ္ခ်င္း အသစ္ေတြရရွိခဲ့တယ္..

၂၀၀၆ မွာ ထူးထူးျခားျခား မွတ္မိေနမယ့္ ေန ့ေတြကေတာ့..
01 August 2006
08 August 2006
22 November 2006
27 November 2006
06 December 2006
22 December 2006

ဒီႏွစ္အတြင္း ....
ကၽြန္မ စိတ္ညစ္စရာေတြ ၾကံဳတိုင္း ကၽြန္မကို အားေပးခဲ့ ၊ ကၽြန္မရဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မွု ့ေတြကို အတူမွ်ေ၀ ခံစားေပးခဲ့ ယုံမက ကၽြန္မကို အခ်ိန္တိုင္းမွာ နားလည္မွု ့ အျပည့္ေပးခဲ့တဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူ နဲ ့ ကၽြန္မရဲ့ မိဘေတြ၊ ေမာင္ႏွမေတြ၊ ကၽြန္မ ရဲ့ အနီးမွာ ရွိေနတဲ ့(စု၊ၾကယ္၊စိုးမိုး) နဲ ့ တျခား အေ၀းက သူငယ္ခ်င္းေတြ ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုတာ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

အားလံုး ကိုယ္၊စိတ္ ႏွစ္ပါး က်န္းမာ ရႊင္လန္း ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစလို ့
ႏွစ္သစ္ကူး အႀကိဳဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္။

No comments: