Pages

August 23, 2006

23 August 2006 - ဒီေန ့ ႀကံဳေတြ ့ရသမွ်

အလုပ္မွာ ဒီေန ့ မန္ေနဂ်ာမ ကေမးတယ္။ အလုပ္ထြက္မွာ ေသခ်ာသြားၿပီလားတဲ့။ ေၾသာ္ ခက္ပါလားေနာ္။ ထြက္စာတင္ပါတယ္ဆို မွေတာ့ အလုပ္ထြက္မွာ ေသခ်ာလို ့ေပါ့။

သူထူးထူးဆန္းဆန္း ေမးတာေလးကို ေျပာရဦးမယ္။ မေျပာခင္ ဒီက ထံုစံေလး တစ္ခ်ိဳ ့ေျပာျပမယ္။ ဒီမွာ အလုပ္ထြက္ခ်င္ရင္ ခ်က္ခ်င္းထြက္လို ့ မရဘူး။ ဒီလိုပဲ ႀကိဳေျပာၿပီးမွ ထြက္လို ့ရတယ္။ ခု ကၽြန္မ လက္ရွိ အလုပ္က အလုပ္ထြက္မယ္ဆို ၂ လ ႀကိဳေျပာရမယ္။ ဥပမာ စက္တင္ဘာ ၁ ရက္မွာ ထြက္စာတင္ရင္၊ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ အထိ ဒီအလုပ္မွာ လုပ္ရမယ္။ ႏိုဝင္ဘာလ ၁ ရက္ေန ့မွာ အလုပ္မလာခ်င္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ သူတို ့ကို ၁ လစာ ေလွ်ာ္ေၾကးေပးရမယ္။ က်န္တဲ့ ႏိုင္ငံေတြေတာ့ မသိဘူး ဒီမွာကေတာ့ အဲ့လိုပဲ။ တစ္ခ်ိဳ ့ အလုပ္ေတြမွာေတာ့ ၁ လ ပဲႀကိဳေျပာ ရတယ္။ ကၽြန္မရဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လုပ္တဲ ့ အလုပ္မွာဆို ၃ လ ေတာင္ ႀကိဳေျပာရတယ္တဲ့။ ေတာ္ေတာ္ မလြယ္တဲ့ ႏိုင္ငံပဲ။ ဒါေပမယ့္ ခြင့္လက္က်န္ေတြ ရွိေသးရင္ေတာ့ က်န္တဲ့ ခြင့္ရက္နဲ ့တြက္ၿပီး ေစာထြက္လို ့ရတယ္။

ကၽြန္မအလုပ္ထြက္စာမတင္ခင္က မန္ေနဂ်ာကိုု သြားေမးတယ္။ ကၽြန္မမွာ ခြင့္ရက္ ၁၂ ရက္ေလာက္ က်န္ေသးတယ္၊ ထြက္စာတင္ရင္ အဲ့ဒီ ရက္ေတြတြက္ၿပီး ေစာထြက္လို ့ ရမလားေပါ့။ အဲ့ဒီေတာ့ သူက ဘာျပန္ေျပာလဲ၊ သိလား။ ေစာထြက္ခြင့္ မျပဳႏိုင္ဘူးတဲ့ေလ။ စာခ်ဳပ္မွာ ၂ လ ႀကိဳေျပာရမယ္ဆို ထြက္စာတင္ၿပီး ေနာက္၂ လ ျပည့္တဲ့ ေန ့ အထိ ဒီမွာ လုပ္ရမယ္တဲ့။ က်န္တဲ့ ခြင့္ရက္ေတြကို ပိုက္ဆံေပးမယ္တဲ့။ ဒါအလုပ္ ေျပာင္းလို ့ မရေအာင္ တမင္လုပ္တာ။ ဒီမွာက အလုပ္ေလွ်ာက္ရင္ အလုပ္အသစ္က အလြန္ဆံုး ၁လ ေလာက္ပဲ ေစာင့္ခ်င္ၾကတာ။ ကိုယ့္ဟာကို ေလွ်ာ္ထြက္ဖို ့ ဆိုတာကလည္း ေတာ္ေတာ္မလြယ္တဲ့ ကိစၥ။ အလုပ္အသစ္က လခက ဒီလက္ရွိအလုပ္ထက္ ၂ဆ ေလာက္ရ ရင္ေတာ့ ၊ ဘာအေရးလဲ၊ ေလွ်ာ္ထြက္မွာေပါ့။ လခ ၂ဆ တိုးရဖို ့ ဆိုတာက ခက္တယ္။ အလြန္ဆံုးတိုးလွ ၇၀၀/၁၀၀၀ ေပါ့။ ဒီေတာ့ ဘယ္သူမွ ေလွ်ာ္ထြက္ေလ့ မရွိၾကဘူးေလ။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မလည္း ထြက္စာတင္ခဲ့ တယ္ေလ။

အဲ့ဒီတုန္းက သူတို ့ က ကၽြန္မ အလုပ္အသစ္ အရင္ေလွ်ာက္တာ ရၿပီး၊ ထြက္စာလာတင္တယ္ ထင္ေနတယ္နဲ ့ တူတယ္။ ကၽြန္္မရဲ့ ခြင့္ေတြကို သံုးခြင့္ မေပးဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အဲ့လို မွ မဟုတ္တာ။ ထြက္စာ အရင္တင္ၿပီး၊ ေနာက္မွ အလုပ္ရွာမွာ။ မိုက္တယ္ပဲ ေျပာမလား။ ၂ လ အျပည့္ အလုပ္လုပ္ရမယ္ဆိုေတာ့ စိတ္တုိတိုနဲ ့ ထြက္စာ ေကာက္တင္လိုက္တာ။ မထူးဘူးေလ။ ထြက္မယ္က ဆံုးျဖတ္ထားၿပီပဲ။ အရမ္းမက္ေမာ စရာလည္း ဒီအလုပ္မွာ ဘာမွ မရွိတာ။

အင္း ခုမွ ေျပာခ်င္တဲ့ ကိစၥ ေရာက္ေတာ့ တယ္။ နိဒါန္ပ်ိဳးေနတာ ေတာ္ေတာ္မ်ားသြားတယ္။ ဒီေန ့ မန္ေနဂ်ာ က မနက္ေစာေစာ အလုပ္ေရာက္ေရာက္ျခင္း ဘာေျပာလည္း ဆိုေတာ့ ကၽြန္မဘာေတြ လုပ္ဖို ့ စိတ္ကူးထားလဲက စ ေမးတယ္။ သူ ့ကိစၥမွမဟုတ္တာ၊ ကၽြန္မလည္း ေျဖခ်င္စိတ္ သိပ္မရွိတာနဲ ့ ဘာကိုေမးတာလဲလို ့ ထပ္ေမးလိုက္ေတာ့ အလုပ္ရၿပီလားတဲ့။ ကၽြန္မက ဒီအလုပ္မွာ ေနာက္ဆံုးကၽြန္မ လုပ္ရမယ့္ ေန ့ကိုေျပာၿပီး၊ ငါ အဲ့ဒီေန ့အထိ ဒီမွာ လုပ္ရဦးမယ္လို ့၊ အဲ့ဒီေန ့ ၿပီးရင္ေတာင္ ငါက အလုပ္ အသစ္ခ်က္ခ်င္း ဝင္ခ်င္မွ ဝင္မွာ ၊ ငါ့ႏိုင္ငံ ခဏျပန္ရင္ျပန္မွာ၊ ခု အလုပ္ ရွာေတာင္မရွာ ေသးဘူးလို ့ ေျပာလိုက္တယ္။ သူက ထပ္ေမးတယ္။ အလုပ္ရ ေသးဘူးလားတဲ့။ ကၽြန္မလည္း ေသခ်ာေအာင္ထပ္ေျပာလိုက္တယ္။ စၿပီး ရွာကို မရွာေသးတာလို ့။ အဲ့ဒီေတာ့ ဘာေျပာလည္း သိလား။ ဟင္း... ကၽြန္မကို လိုခ်င္တယ္ဆို ခြင့္ေတြကို သံုးၿပီး အလုပ္ကေန ေစာထြက္ခြင့္ ျပဳပါတယ္တဲ့။ ဘယ္ေန ့မွာ ထြက္လို ့ ရတယ္ေပါ့။ ကၽြန္မလည္း ဟုတ္လား။ ေက်းဇူးပဲေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ဘာဆက္ေျပာလည္း ဆိုေတာ့ သူတို ့ ဒီအလုပ္မွာ ကၽြန္မလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ေတြကို ကၽြန္မတစ္ေယာက္ပဲသိတယ္၊ ေနာက္ၿပီး ဒီဟာကလည္း ၿပီးေတာ့မွာ ဆိုေတာ့ ေနာက္ထပ္ လူသစ္လည္း ထပ္မငွါးခ်င္ဘူး၊ အရမ္း အေရးမႀကီးရင္ ႏိုင္ငံမျပန္ပဲ ဒီမွာ အခ်ိန္ပိုင္းဆက္ လုပ္ေပးပါေပါ့။ ကၽြန္မလည္း သူေျပာတာ နားေထာင္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္သြားတယ္။ ခြင့္ကို သံုးၿပီး ေစာထြက္ခြင့္ ျပဳတယ္လည္းေျပာေသးတယ္၊ ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္ပိုင္း ဆက္လုပ္ေပးပါလည္း ေျပာေသးတယ္။

ဒီမွာ တစ္ခုေျပာဖို ့ရွိတာက ဒီအလုပ္မွာ အခ်ိန္ပိုင္းဆိုတာ မနက္ ၈ နာရီ၊ ညေန ၆ နာရီ အထိလုပ္ၾကတာ။ လခ နဲ ့ မေပးပဲ နာရီနဲ ့တြက္ေပးတာေလ။ မလာတဲ့ ေန ့ လခမရဘူး။ ကၽြန္မ တစ္ျခားသူေတြ အခ်ိန္ပိုင္း လုပ္တာ ျမင္ေနတာက ေတာ့ အဲ့လိုပဲ။ ကၽြန္မလည္းေျပာလိုက္တယ္ ငါက အလုပ္ရ ရင္ ဘယ္လို လုပ္ ဒီမွာ အခ်ိန္ပိုင္းလာလုပ္ႏိုင္ မလဲ လို ့။ အဲ့ဒီ ေတာ့ သူကေျပာတယ္ မရခင္ လာလုပ္ပါတဲ့။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဒီမွာ အခ်ိန္ပိုင္း ၃ လေလာက္လုပ္ေစခ်င္တယ္တဲ့။ သူဒါေလးပဲ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္ေပါ့ ။ ၿပီးေတာ့ ခ်က္ခ်င္းအေျဖ မေပးပါနဲ ့ဦးတဲ့၊ စဥ္းစားပါဦး၊ ေနာက္မွ သူ ့ ကို အေျဖေပးပါတဲ့ေလ။

ဒီေန ့ တစ္ေန ့လံုး ကၽြန္မ စဥ္းစာၾကည့္ေနတယ္။ ဒီေလာက္ လုပ္ေစခ်င္ေနရင္ ဘာလို ့ ခြင့္ေတြကို သံုးၿပီး ေစာထြက္ခြင့္ ျပဳတာလဲ။ ကၽြန္မရဲ့ ခြင့္ေတြကို သံုးခြင့္ေပးရင္ ကၽြန္မက ဒီအလုပ္ကေန ၃ပတ္ေလာက္ ေစာထြက္လို ့ ရတာ။ ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ႏိုင္ငံမျပန္ေသးပဲ ဒီက ဟာေတြ ၿပီးေအာင္ လုပ္ေပးပါတဲ့။ ဒါဆို ကၽြန္မ ဒီကေန ခြင့္ေတြသံုးၿပီး အလုပ္ေစာ ထြက္ခြင့္ ေပးတယ္ ဆိုတာ ဘာလဲ။ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ ဘာမွ အက်ိဳးမရွိဘူးလိုပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူတို ့ အတြက္ေတာ့ ထူးတဲ့ပံုပဲ။ ကၽြန္မ အခ်ိန္ပိုင္း သာဒီမွာ လုပ္မယ္ဆိုရင္ သူတို ့ ကၽြန္မကို ေပးရတဲ့ လခ အမ်ားႀကီး သက္သာသြားၿပီ။ ဘယ္နည္းနဲ ့မွ ကၽြန္မ ခုရေနတဲ့ လခေလာက္ကို ေပးမွာ မဟုတ္ဘူး။ အခ်ိန္ပိုင္းလုပ္တယ္ဆိုတာ ပံုမွန္လုပ္သေလာက္ေတာ့ ဘယ္ေပးပ မလဲ။ တစ္ျခားသူေတြ တုန္းကလည္း ဒီလိုပဲဲ ပံုမွန္ လခထက္ အမ်ားႀကီး ေလွ်ာ့ေပးတာပဲ။ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ့ အိုင္ဒီယာပဲေနာ္။

အား.. ဒီေလာက္ပဲ ေတာ္ၿပီ။ ေရးရတာ ေတာ္ေတာ္ပင္ပန္းသြားၿပီ။ ဘာလုပ္ရမလဲ ေနာက္မွ စဥ္းစားၿပီး ဘာေတြျဖစ္လဲ ေနာက္မွ ေရးေတာ့မယ္။ ေကာင္းေသာ ညပါ။

1 comment:

ThuHninSee said...

ဘ၀တူပါပဲ.မေနေန၇ယ္။....အလုပ္ကိုေသလုေၿမာပါးထြက္ခ်င္ေနပါတယ္။