Pages

August 18, 2006

18 August 2006 - သူငယ္ခ်င္းမ်ား

ဒီေန ့ ကၽြန္မရဲ့ အစ္မ တစ္ေယာက္လို ခ်စ္ခင္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ေမြးေန ့ပါ။ မေန ့က သူု ့ေမြးေန ့ထင္ၿပီး ေမြးေန ့ ဆုေတာင္း သြားေျပာမိတယ္။ ဟီး ဟီး။ မွတ္ထားတာ ေန ့ မွားၿပီး မွတ္မိ ရက္သား ျဖစ္ေနတာ။ ေတာ္ေသးတယ္၊ သူ ့ေမြးေန ့ကို မမွတ္မိရေကာင္းလားဆိုၿပီး စိတ္မဆိုးလို ့။

သူ ့ေမြးေန ့ဆုေတာင္းရင္ အဲ့ဒီက သူငယ္ခ်င္းေတြကို သတိရသြာတယ္။ ကၽြန္မရဲ့ မေမ့ႏိုင္တဲ့ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေတြ။ ေၾသာ္ ေမြးေန ့ရွင္ကို ... မ.. လို ေခၚေနလို ့ ကၽြန္မထက္ အသက္မရမ္းႀကီးတဲ့ အစ္မႀကီး တစ္ေယာက္လို ့ မထင္လိုက္က်ပါနဲ ့။ ကၽြန္မ နဲ ့ လပိုင္းေလးပဲ ကြာတာပါ။ ကၽြန္မထက္လည္း ႏုပ်ိဳေခ်ာေမာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူက ကၽြန္မ့ဆိုးအမွ် ကၽြန္မအေပၚ နာလည္မွုဳ ့ အျပည့္ နဲ ့ ခြင့္လြတ္္တတ္၊ ကၽြန္မကို ညီမ တစ္ေယာက္လို သေဘာထားၿပီး ဂရုတစိုက္လည္းရွိ၊ ကၽြန္မကလည္း သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လိုေရာ၊ အစ္မတစ္ေယာက္လိုပါ ခင္တြယ္တဲ့ အတြက္ .. မ.. လို ့ ေခၚတာပါ။

မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းဆို လက္ခ်ိဳးရည္ရင္ေတာင္ လက္ ၁၀ေခ်ာင္း ျပည့္ေအာင္မရွိတဲ့ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ တကယ့္ ရွားရွားပါးပါး သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ပါ။ မွတ္မိပါေသးတယ္ ။ ေနာက္တစ္ေန ့ ဆို ကၽြန္မ ဘြဲ ့တစ္ခုယူဖို ့ အတြက္ ေနာက္ဆံုးတင္ရတဲ့ စာတမ္းက တင္ရေတာ့မယ္။ ဘယ္အရာမဆို အခ်ိန္ကပ္မွ လုပ္တတ္တဲ့ ကၽြန္မကလည္း ထံုစံ အတို္င္း တစ္ခ်ိဳ ့ဟာေတြက အဆင္သင့္ မျဖစ္ေသးဘူး။ တစ္ခ်ိဳ ့ေရးဖို ့ လိုတာေတြကို ဒီေန ့ ေမြးေန ့ရွင္ ကေရးေပးတယ္။ ေနာက္ သူလို ့ပဲ ကၽြန္မက အစ္မတစ္ေယာက္လို ခ်စ္ခင္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က လုိတာေတြ စစ္ေပးတယ္။ စာအုပ္ပံုစံ တင္ရမွာဆိုေတာ့ လိုတာေတြ၊ ပါရမွာေတြကို ေမ့က်န္ခဲ့မွာ စိုးလို ့ စစ္ေပးတာ။

အရမ္းလည္း ရယ္ဖို ့ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္မတို ့ အားလံုး IT သမားေတြ ျဖစ္ေပမယ့္ ကၽြန္မ အဲ့ဒီတုန္းက စာတမ္း အတြက္ လုပ္တဲ့ အေၾကာင္းအရာက သူတို ့ေတြ မသိၾကပါဘူး။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ေတာင္ စာတမ္း တင္ၿပီးမွ ေရးေရးေလး သေဘာေပါက္သလို ရွိတဲ့ အေၾကာင္း အရာတစ္ခုပါ။ သူတို ့က ေမးတယ္။ ကၽြန္မေရးေနတာ ဘာေၾကာင္းလဲ တဲ့။ ဟီး ဟီး။ ကၽြန္မလည္း တတ္သေလာက္ရွင္းျပေပမယ့္ သူတို ့ ၾကည့္ရတာ နားလယ္တဲ့ ပုံ မေပၚပါဘူး။ သူတို ့မွ မဟုတ္ပါဘူး၊ အဲ့ဒီတုန္းက ကၽြန္မနဲ ့ ေက်ာင္းတူတူတက္ေနတဲ့ သူေတြလည္း ကၽြန္မရဲ့ စာတမ္း နာမည္ၾကားရင္ ဘာႀကီးလဲ၊ နားမလည္ဘူး၊ ရွင္းျပပါလား၊ အဲ့လိုေတြ အၿမဲေမးခံထိ ခဲ့တာပါ။ ဒါေတြထားပါ။ ကၽြန္မ အခု အဓိကေျပာခ်င္တာက ဘာမွန္းမသိတဲ့ ၾကားက ရေအာင္ ေရးေပး၊ ကူညီေပးခဲ့ ၾကတာေတြကို ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေက်းဇူး အရမ္းတင္ ပါတယ္။

သူတို ့မွ မဟုတ္ဘူး တစ္ျခား သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးကလည္း ကၽြန္မ လိုသမွ်၊ သူတို ့လုပ္ေပးႏိုင္တာေတြ မွန္သမွ် အားလံုးကို ဘယ္ေတာ့မဆို မၿငီမျငဴလုပ္ေပးခဲ့ ၾကတာပါ။ ဒီမွာ တစ္ေယာက္တည္း စိတ္ညစ္စရာေတြ ၾကံဳလာတိုင္း အဲ့ဒီတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့ တူတူေနခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြကို အရမ္းသတိရမိတယ္။ ေနာင္ျဖစ္ႏိုင္ရင္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္း အားလံုးနဲ ့ ျပန္ဆံုခ်င္ပါေသးတယ္။

ဒီေန ့ေတာ့ ဒီေလာက္ပဲ၊ ေတာ္ၿပီ။ ေနာက္မွပဲ အခ်ိန္ရရင္ ေက်ာင္းတုန္းက အေၾကာင္းေတြ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ အေၾကာင္းေတြ ေရးေတာ့မယ္။

1 comment: