Pages

October 01, 2006

ကေလး ကဗ်ာမ်ား

ေၾကာင္ဖားၿမီးတံတို

ေၾကာင္ဖားႀကီး ၿမီးတံတုိ
အဆီကို စား အသားကို မ်ိဳ
ေၾကာင္အိုေပေမွး
ကိုက္ပါလွဲ ့ေလး။

ဒါေလးကို " ဦးသန္းထြတ္ရဲ့ ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သက္မိေသာ ကဗ်ာမ်ား " စာအုပ္မွာေတြ ့လို ့ ကူးယူေဖာ္ျပတာပါ။

ကၽြန္မတို ့ ငယ္ငယ္တုန္းက ၾကားေနၾက ကဗ်ာေလးေတြပါ။ ကဗ်ာလို ့ေခၚမလား။ သားေခ်ာ့ေတးလို ့ ပဲ ေျပာရမလား။ ဘယ္လိုပဲ ေခၚေခၚ ဒီစာသားေလးေတြဟာ ကၽြန္မတို ့ငယ္ငယ္ ကေလးဘဝ ထဲက ရင္ရင္ႏွီးႏွီး ၾကားဘူးေနတဲ့ အရာေလးေတြပါ။ ကၽြန္မ စဥ္စားမိသေလာက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ရွိတာပဲ။ ကၽြန္မ မွတ္မိသေလာက္ေလးေတြကို ဒီမွာ တင္ဦးမယ္။ တခ်ိဳ ့ လည္း မွတ္မိၾကမွာေပါ့ တခ်ိဳ ့လည္း ေမ့ေလာက္ၿပီ ထင္တယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ .. အမွတ္တရ.. ေပါ့။

No comments: