Pages

September 12, 2008

You Can Let Go - Crystal Shawanda

ဒီသီခ်င္းကို Jewel Of Jewel ဘေလာ့က တဆင့္ စၿပီးရင္းႏွီးခဲ့တယ္။ ပထမဆံုးအၾကိမ္ စၿပီး နားေထာင္ကတည္းက ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ခဲ့တယ္။ အခု အခ်ိန္အထိလည္း အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ နားေထာင္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာင္လည္း ဆက္ၿပီး နားေထာင္ ျဖစ္ေနအံုးမွာပါ။

You Can Let Go -Crystal Shawanda
YouTube (Music Video)



"You can let go now daddy
You can let go
Oh I think I'm ready to do this on my own
It's still a little bit scary
But I want you to know
I'll be okay now daddy
You can let go"


ဒီသီခ်င္း နားေထာင္တိုင္း ကၽြန္မကို အရမ္း ခ်စ္၊ အရမ္း အလိုလိုက္ၿပီး၊ ကၽြန္မအတြက္ အျမဲ စိုးရိမ္ေနတတ္တဲ့ ေဖေဖကို သတိရမိတယ္။ ကၽြန္မနဲ ့ ပတ္သက္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ဆိုရင္ ေမေမထက္ စာရင္ေတာင္မွ ေဖေဖက ပိုၿပီးသိခ်င္သလို၊ ပိုၿပီးလည္း စိတ္ပူတတ္တယ္။ ဖုန္းဆက္တိုင္း အဆင္ေျပၾကရဲ့လား ဆိုတဲ့ စကားက ေဖေဖ အျမဲေမးဖို ့ မေမ့တဲ့စကား တစ္ခြန္းပါ။ ကၽြန္မကလည္း အေဖအလို လိုက္မွန္းသိေတာ့ အေဖရွိတဲ့ အခ်ိန္ေတြဆိုရင္ နည္းနည္း ပိုဆိုးတယ္။ တခါတေလ စိတ္မပါဘူးဆို တစ္ခြန္းေမးရံုနဲ ့ ေျဖတာ မဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ဆံုး ဖုန္းခ်ခါနီးမွသာ အဆင္ေျပတယ္ ဆိုတာမ်ိဳးကို ကပ္ၿပီးေျပာခဲ့ တတ္တယ္။ အဲလိုမွ မေျပာရင္ ကၽြန္မ ဘာမွ ေျဖသြားတဲ့အတြက္ သာမန္မဟုတ္ဘူး၊ ဘာမ်ားျဖစ္ေနသလဲ စိတ္ေတြပူၿပီး ေမေမကို ေျပာေနရင္ ေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္မ ဖုန္းဆက္တဲ့ အခါမွာ ေမေမက ဆူႏိုင္တယ္ေလ။ ေဖေဖကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ဆူမွာမဟုတ္ဘူး။ :D ကၽြန္မ နဲ ့ ကၽြန္မရဲ့ အေဖ အေၾကာင္းေျပာရမယ္ဆို အမ်ားၾကီးပဲ။ ကၽြန္မ ဘာလုပ္လုပ္ အျမဲခြင့္လႊတ္၊ အလိုလိုက္၊ ခ်စ္ခင္ေနတဲ့ ေဖေဖ့ ကို သတိရရင္ ဒီသီခ်င္းေလးကို နားေထာင္ ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီသီခ်င္းကို နားေထာင္တိုင္း စိတ္ထဲမွာ ၀မ္းနည္းမိတယ္။ အားအင္ေတြ မရွိေတာ့တဲ့ အခါဆိုရင္လည္း ဒီသီခ်င္းကို နားေထာင္ရင္း ကိုယ္လုပ္ႏုိင္ပါတယ္ ေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြကို အမွတ္ရၿပီး ေရွ ့ခရီး ဆက္ဖို ့အားျပန္တင္းျဖစ္တယ္။

Related Post: Dawn of a New Day - Crystal Shawanda

No comments: