Pages

February 27, 2008

Yael Naim - New Soul

ဒီေန ့အလုပ္က ေစာေစာျပန္ေရာက္တာနဲ ့ သီခ်င္းေတြ လိုက္ရွာရင္း New Soul ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို ထပ္ခါထပ္ခါ နားေထာင္ျဖစ္သြားတယ္။
I'm a new soul,
I came to this strange world
hoping I could learn a bit about how to give and take.
But since I came here
Felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake

La-la-la-la-la-la-la-la...

I'm a young soul in this very strange world
hoping I could learn a bit about what is true and fake.
But why all this hate?
Try to communicate.
Finding trust and love is not always easy to make.

La-la-la-la-la-la-la-la...

This is a happy end cause' you don't understand everything you have done why's everything so wrong

This is a happy end come and give me your hand I'll take your far away.

I feel so...
in this very strange world
making every possible mistake
possible mistake
every possible mistake
oh mistakes


ဒီသီခ်င္းကို French-Israeli အဆိုေတာ္ Yael Naim က ကိုယ္တိုင္ေရးၿပီး ကိုယ္တိုင္သီဆိုထားတာပါ။ သီခ်င္းနားေထာင္ရင္း ဒီသီခ်င္းအေၾကာင္းကို Wiki နဲ ့ Google မွာ လိုက္ရွာဖတ္ၾကည့္ျဖစ္လိုက္ေတာ့ ဒီသီခ်င္းဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၆ ရက္ေန ့က The Billboard Hot 100 မွာ နံပတ္ ၉ ခ်ိတ္တယ္လို ့ သိလိုက္ရတယ္။ ဒီသီခ်င္းေလးက နားေထာင္လုိ ့ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Apple ရဲ ့ MacBook Air ေၾကာ္ျငာမွာ ဒီသီခ်င္းကို အသံုးျပဳ ထားတာေၾကာင့္ အခုလို Single အျဖစ္ျပန္ထြက္လာတဲ့ အရင္ကထက္ ပိုၿပီး နာမည္ၾကီးသြားတာ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။

Related Links:
Apple - MacBook Air Ad
Yael Naim - Official Website
New Soul - Yael Naim (YouTube)
New soul Live Yael Naim & Lucie Star Academy(YouTube)

No comments: