Pages

July 17, 2006

XEmacs and Vim (Editors)

ဒီေန Text Editors ႏွစ္ခု install လုပ္ျဖစ္တယ္။ Editor ႏွစ္ခုလံုးကို တစ္ခါမွ မသံုးဘူး ပါဘူး။ နာမည္ ႀကီးတယ္၊ ေကာင္တယ္လို ့ ေျပာၾကတယ္ ဆိုလို install လုပ္ၾကည့္တာပါ။ ဘာေတြေကာင္းတာလဲ၊ တစ္ကယ္ေရာ ေျပာသေလာက္ ေကာင္းလို ့လား သိခ်င္လို ့ စမ္းသံုးၾကည့္ မလို ့ပါ။

ဒီမွာ ကၽြန္မ ဒီေန ့ install လုပ္ျဖစ္တဲ့ Editor ေတြပါ။
XEmacs
Vim

အဲ့ဒီ Editor ႏွစ္ခုအေၾကာင္း ကို Wikipedia မွာဖတ္လို ့ရပါတယ္။
XEmacs
Vim

ဒီ Editor war ဆိုတာေလးကိုဖတ္ရင္လည္း Editor ေတြအေၾကာင္း၊ XEmacs နဲ ့ Vim ရဲ့ အားသာခ်က္ေတြ ကိုလည္းသိႏိုင္ပါတယ္။

တစ္ခုေတာ့ေျပာျပခ်င္တယ္။ ကၽြန္မ ဟာ ကၽြန္မဆို ဒါေတြကို ဖတ္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မ က ငပ်င္း ေလ။ ဖတ္ခိုင္းတဲ့ သူရွိလို ့၊ ဖတ္စရာ Link ေတြကို အသင့္ရွာေပးလို ့သာ ကၽြန္မ ဒါေတြကို ဖတ္ျဖစ္တာပါ။ ဒီေလာက္ေတာင္ အဆင္သင့္ ေလ့လာႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေပးပါရဲ့နဲ ့ ကၽႊန္မ က မဖတ္ဘူး၊ မေလ့လာဘူဆိုတာ လံုးဝ မျဖစ္သင္ဘူး လို ့ထင္ပါတယ္။

No comments: